UPDATE

بسم الله الرحمن الرحيم



Alhamdulillah..syukur yg tak terhingga pada yang Maha Kuasa,Maha Kaya pentadbir seluruh isi langit dan bumi kerana masih lagi diberi kesempatan menghirup udara pada hari ini..

Lama sudah blog ni tak diupdate.semuanya gara-gara tuan blog yang terkena 'virus malas'..maka blog yang tak bersalah ni seolah-olah 'hidup segan,mati tak mau'..huhu..


[3:19AM, 10 JAN 10]
..............................................................................

dah 3:19am..k.lin dah nyenyak tido..
nape yer mata ni masih segar..[ini lah akibat klo siang td tido byk..>,<] ..............................................................................

"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya" [Al-Baqarah : 286]

semenjak dua ni,ayat ni la yg sering bermain difikiran..yg juga sering menjadi status di FB, dan YM..

ya,Allah Taala Maha Bijaksana..tak mungkin Dia mmberi sesuatu yang tidak boleh digalas oleh hamba2Nya, tak mungkin juga Dia memberi semua itu tanpa sebab musababnya..jadi,nape mesti terus cmni wahai cik nur 'izzati najwa aka rauQah???


"Tidak ada suatu musibah pun yang menimpa diri seseorang kecuali dengan izin Allah,barangsiapa yang beriman kepada Allah,nescaya Allah akan memberi petunjuk kepada hatinya.Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu" [ At-Taghabun :11]

"ya Allah..tunjukkanlah jalan penyelesaian pada apa yang bermain di fikiran ini..aku terlalu lemah untuk menghadapi situasi ini..situasi yang banyak bermain dengan emosi,situasi yang tak pernah menyerah dari mengganggu fikiran dan hati ini.."

........................

wallahu'alam..~




0 comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 teratak rauQah |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net | Reviewed by Blogger Templates

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.